Fuck cancer

Åh denna fredag har varit hur fin som helst. Var på ute och åt med Line, Isabelle, Frida och Jennie på Allstar. Jag och Line delade på den fetaste mattallricken ni kan tänka er med massa nachos, ribs, buffalowings, quasedillas och massa mer bajs. Gott gott!

Sen vandrade vi vidare till Pipeline där "Fuck cancer" galan var. Olivier Byström, en kompis till min lillebror var med och skapade den idén och utförde den. HÄR, HÄR och HÄR kan ni läsa en liten del av vad han har varit med om och hur stor påverkan han har haft på så många. Det var jättebra arrangerat, försäljning av snygga tygpåsar, tshirts osv och information om sjukdommen plus en hel bunt band som spelade.

Alla pengarna som de fick in gick till barncancerfonden vilket gjorde att det kändes mer än okej att lägga ner pengarna på en fika. Hoppas verkligen de tjänade ihop mycket pengar eftersom de hade gjort ett sånt bra jobb och det behövs. Blev så himla påverkad också, känner att jag är så himla tacksam över att ha sån tur i livet att ingen i min familj eller någon av mina vänner lider av cancer eller liknande. Usch, världens hemskaste sjukdom. Ta hand om er, kram!







Så. Det var lite om min kväll. Nu ska jag sova gött och sen imorgon ska jag umgås med Linnéa. Har inte hunnit träffa henne efter skolan eller på helger enda sen sommarlovet. Det är hur galet som helst och eftersom vi i princip umgicks varje dag då så har jag saknat henne massor!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh önskar jag hade gått..

2011-09-24 @ 11:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0