Senaste tiden

Den senaste tiden så har jag hunnit med mycket. Var nere med familjen i Göteborg och hälsade på moster och Stefan för att FÖRHOPPNINGSVIS få se en liten kusse. Vi var iallafall där nere och umgicks, shoppade lite och myste lite. Men ingen kusin... För han kom självklart ut till världen DAGEN EFTER vi hade åkt hem. Sånt är så typiskt så jag bara vill slicea mig själv. Men självklart har jag sett bilder på den lilla skrutten och han är världens sötaste. Får väl peta på honom till Jul förhoppningsvis!

Sen var det dags att börja tvåan. Hela min klass svettades som jag vet inte vad. ÄNTLIGEN ETT NYTT SKOLÅR YOU GUYS!!!!!!!! Nej men vi har fått två nya klassisar och det är alltid kul. Lite nya kUlTuReR oCh kRyDdOr i klassen.

Första skolveckan var deprimerande. Jätteroligt att träffa alla igen, få nya rum, kurser och bla bla bla men tanken av att gå i skolan ett år till är väl kanske lite väl mörk. Dock så har det kännts mycket bättre denna vecka numero dos.

Förra helgen var jag på ledarskapsläger i Vålådalen (typ åre). Åt skitmycket mat  FÖ FAN, träffade massa människor och buzade 100%. Jag kom hem på söndagkväll och då var det bara att packa inför morgondagen då vi skulle fara iväg med klassen i två dagar.

Vi var i Borgasand och det var typ såhäääääääääär underbart. Låg på stranden och räknade stjärnfall, spelade beachvolleyboll i solnedgången, råkade elda upp mashmellows, badade i havet och allt sånt där.


Ellen och Emma innan vi orienterade fram till stranden.

Jag och Miichaela sätter upp vårat tält som var typ GIGANTISKT!

Told ya so xD

Enligt rykten så blev Konrad Olsson till i detta fina tält.

Konne him self, beachboy xD




Hugga lite veeeeeeeed :)) ALLTSÅ FÖRSTA BILDEN ÄR JAG GRYM FOTOGRAF ELLER VAD SÄGER NI.

Olivia och Jasmin

Auguuuuzt

SÖÖÖÖÖÖÖÖT LEO. NawiiiiiiZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!

Ellen_cool

Sen lagade vi middag och åt tillsammans med barr och jord... mmmmmuuums




Konrad, Robin och August in the zunzet.






Sötnosen <333


Efter Borgasand-dagarna har jag dragit på mig en förkylning och nu vill jag mest att allt ta livet av mig för det är så jobbigt.

Men det är iallafall lite om vad jag har gjort now these days xD

Kommentarer
Postat av: olivia

åh, så mysigt att man bah DÖR!! :')

2011-09-02 @ 18:34:30
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: Ellen

varför är jag så ful? /självmordsbenägen

2011-09-02 @ 18:40:08
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0