Sjukizzz


Här är de jag har umgåtts med ikväll (+halstabletter och ipren). De har varit väldigt snälla mot mig! Jättebra kompisar :D





....................


Alltså jag dör vad uttråkad jag är. Kollade till och med på Sveriges fotbollsmatch mot Ungern. Och hur slutade den då? Jo Ungern vann. Hur kul var det då, när jag väl satte mig där framför tv:n och kollade på 22 karlar som sprang efter en liten boll. INGE KUL ALLS KAN JAG SÄGA. Fyfan. Fotboll ska upplevas LIVE och inte i en soffa med endast en efterbliven katt som sällskap.

Och nu tänkte jag dämpa min rastlöshet genom att spela sims (självklart, självklart). Men då, självkfallet!!!!!!!!!!!! HUR HADE JAG INTE KUNNAT RÄKNA UT DET!!!!!!!!!! Min pappa ska "arbeta" inför "kubendagen" imorgon. Vafan vill han med det. Tror han ens kuben bryr sig om vad han gör. Nä. Det gör dom inte.

Det var inte på detta sätt jag skulle leva mitt liv enligt mina planer, förstår ni det...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0