Fyra

  
  

Det här med att jag somnade runt halv fyra inatt är ju inte okej. Låg uppe och spelade wordfeud, städade, gick omkring, drack vatten och smsade tills jag tvingade mig själv att sova. Men trots det så var jag pigg (eller så pigg som man kan bli med feber) i morse och åkte till skolan för att vara med på skolfotot.... Alltid lika hemsk upplevelse. Vill typ hyra in någon snygg människa som kan vikarera mig den dagen. Men för att försöka se det positivt: Jag har ett år på mig att bli snygg ♥.

Men hur som helst så gick jag hem efter elva och har slappat sen dess! Räknat lite matte och spela SMURFS & CO  på facebook<33 mitt liv just nu hur tragiskt det än låter. (NU SKICKADE JENS PRECIS EN HONUNG SÅ JAG KAN BYGGA EN BAGARSTUGA!!!!! FINALLY)

Jag har inte orkat laga någon middag eller...... Mamma hade ätit ute eller något och pappa är i Stockholm. HALLÅ JAG DÅ? Det får väl bli chips, det är en sån jävla process att laga mat. Hehhehhhe. Äh, ska slå på idol nu så hörs vi kanske sen! POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0