Fruktsallad och kycklingsallad

Igår var jag ju som sagt med Lino. Vi gjorde fruktsallad, såg på Men in black som gick på tv och och myste baHH. Jätteskönt faktiskt. Vi har även bestämt oss för att flytta till Göteborg något år efter gymnasiet och plugga där! Satt och letade efter lägenheter och drömde oss bort.... HEHE.



Idag har jag varit och hälsat på Annas jobb. Hon hade dock fittmückä kunder (pensionärer) så det var väl inte lika roligt som jag hade hoppats... Nu har jag precis varit på pizzerian och köpt kycklingsallad. Fick även med världens största vitlöksbröd!! Så nu ska jag hugga in på det och resten av dagen består av hemtenta-plugg i psykologi fram tills femtiden då jag ska på yoga med Line.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0