En lista.

Fem saker jag inte kan vara utan.
1. Mobilspel (wordfeud, solitaire, ninja jumPeRRR osv)
2. Mobilen
3. Vänner och familj
4. MAT?!?!?!
5. Pengar..... HöhöhöhhHhh

Fem filmer jag tycker är bra.
1. Fight Club
2. Stolthet och fördom
3. Trassel
4. The holiday
5. Alla American Pie xD


Fem maträtter jag älskar.
1. Flygande Jacob
2. Subway
3. Grillat kött, majskolvar, squash och potatisklyftor OCH SÅNT
4. Kladdkaka
5. Sushi

Fem saker jag vill göra.
1. Ta studenten
2. Åka till Paris till våren
3. Bli frisk och börja träna igen
4. Träffa min lillkusse 
5. Skaffa jobb

Fem saker jag inte gillar.
1. Envisa människor som har FEL
2. Tbs xD
3. 16 and pregnant, tråkigaste jävla programmet någonsin
4. Människor som varken har facebook, twitter eller blogg. Ni existerar ju inte!!
5. Mobbning



Ellens bild!

Kommentarer
Postat av: Ellen

MOA, SUSHI FFS?!?!?!?!!?!??

2011-09-03 @ 14:35:02
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0