19:06

Hej på er mina små barn. Jag ligger i soffan och läser bloggar, kollar på filmen 2012 (som jag egentligen hatar). Har haft BAJSEMUCHO matte att plugga denna vecka. Fram tills idag då vi hade provet. Så nu är det lugnt ett tag till vilket ska bli skönt! Bajsmatte.

Den 4e oktober börjar top model!!!!!!!

Såg de på reklamen nu och tänkte ba *yez*. Vilken säsong är det inne på nu? Typ 20e borde det ärligt talat vara, och jag har sett varenda en av dem ♥♥♥♥.

Annars då.

Jo!!!!! Kissies lillebror Peter08 och hans silikonbröstade entourage på Blog adwards.



Vilken casanova man tycker han är, eller hur. En riktigt stilig charmör han är, Peter08.

OVER AND OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0