Veggie week!

Jag har bestämt mig för att vara 100 % vegetarian den här veckan som kommer. Kommer behöva laga den mesta av min mat själv och äta konstiga bönsaker på skolan. Men det ska bli kul, i'm so excited!

Mest gör jag det för att det är en rolig grej, lite av en utmaning också. Men även för miljön såklart. Köttfri måndag osv osv...

Idag till lunch åt jag broccolisoppa som faktiskt vart god även om det såg ut som en grön bajshög. Till middag vet jag inte vad jag ska hitta på. Har NOLL fantasi om vad jag ska laga. Har försökt googla fram goda saker men allt ser bara äckligt ut... Aja. Man har ju alltid pannkakor <3

Kommentarer
Postat av: elon

Klarade du det? :D :D

2011-10-23 @ 17:09:17
URL: http://genbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0