En lista


Mår: bra. glad!
Vill: möblera om rummet.
Ska: börja i en ny klass imorgon, samhälle på skvadern.
Är: nervös och spänd inför det.
Drömmer om: att kaos i båstad programmet tar självmord.
Längtar till: december!!!!!!!!! och imorgon. vill börja sp nu!!
Fasar inför: allt plugg jag kommer att måste ta ikapp.
Idag: är det söndag, jag har bakat chokladbollar med isabelle, pluggat och varit ute och sprungit 5km.
Imorgon: vet jag inte vilken tid jag börjar... min första dag. HEHE.
Igår: var jag med amanda som jag knappt har träffat sen i somras.
Nu: ska jag duscha och plugga lite samhälle.
Glad över: att jag har så fina vänner runt omkring mig, klyshigt men JAAAAA!!!!!!!!
Arg på: ingen, är en god människa (just nu :PPP)
Rädd för: att bli våldtagen............. HAHAHAHHAHA. väldigt sant dock
Nyfiken på: hur det ska gå att byta klass
Lycka: är när transfrans reply:ar på twitter <3
Sorg: lol
Älskar: filmtipset.se
Hatar: devote.se :P NÄRÅ MEN VET EJ
Äter: ett äpple
Sover: för lite
Dricker: aldrig mjölk och minst 5 koppar te per dag
Dansar: VACKERT
Lever: enligt uttycket carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0