Tisdag

Tog en spontan joggingtur förut. Joggade runt lite i stan och sen till ego för att KÖTTA lite. Jag var den enda tjejen där bland ett 20-tal turkar/40åringar (no offence) hehe. Dock så fanns det en riktigt mumsig dilf där som gjorde kvällen till det lilla extra <3<3<3. Sen joggade jag hemmåt i mörkret. Trodde att min skugga var en våldtäcksman ex antal gånger och uppnådde nog ljusets hastighet då jag sprang igenom en mörk park där alkisar brukar hänga.

Varför gör jag så mot mig själv egentligen? Ni som känner mig vet att jag har en jättekonstig rädsla för JUST VÅLDTÄKTER, MISSHANDEL osv... Därför är det typ tortyr. Men jag ska övervinna mina rädslor <3 carpe diem <3

NU: Ska se något avsnitt av HELLCAAAAAAAAAAAAAAAAATS! Godnatt

Kommentarer
Postat av: johannaaaaaaaaaaaaaaaaaa

du får väl börja använda din fina baddräkt du fick av far´n din innan p&l, extremt säkert skydd mot våldtäktsmän !

2011-10-07 @ 12:29:24
URL: http://jssoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0