Lista

Cassius – I <3 U SO

Dagens humör: väldigt blandat!! glad nu iaf för jag hittade en spellista jag letat efter <3
Dagens mående: bra
Dagens borde: läsa naturkunskap
Dagens frisyr: inbakad fläta
Dagens smink: mascara och brunpowdah
Dagens klädsel: kängor, svarta jeans, svart shorta, svart stickad väst. just like a rainbow...
Dagens planer: prata med chefen på stället där jag lämnade cv i helgen, ha styrketräning, historialektion, åka till stallet, se på tv.
Dagens materiella vill ha: cola
Dagens fundering: KOMMER JAG FÅ JOBB ELLEEEEEEEE??? blir så excited
Dagens beroende: twitter
Dagens tråkigaste: en grej (privat HALLÅ, DAH)
Dagens längtan: LILLA AL FADJI SHOW!!!!!
Dagens superlängtan: fred på jorden......<3333333
Dagens tidning: försov mig så har inte läst någon tidning

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Var det hos dig moa?!?!? ååh, älskar min Shakira-byxer också<3

2011-10-12 @ 22:20:00
Postat av: Karin

Vart har du sökt jobb pruppis? *NyFikEn*

2011-10-14 @ 13:24:51
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0