Ovärt att läsa

Guuuuuuuud vad rastlös jag är. Vad finns det att göra en kväll i Sundsvall egentligen? Inte så mycket faktiskt.

Kan berätta vad jag har gjort idag! Jete inträzant.

Skjutsade Olivia med cykeln till skolan. Det var fint väder ute och det var ju väldans fint. Skrev ett novellanalys-prov och det gick brabra! Lyssnade på lunchmusik på skolan. Alla var duktiga! Efter det hade vi en kort nk lektion där vi fick sluta tidigt. Efter skolan mötte jag upp Isabelle Sundberg och vi käkade tacopizza på biteline. Gud va jag gillar den bruden alltså, världsbäst! Sen kom Lisa och vi gick till kyrkan och sjöng FETT BRA PSALMER. Du omsluter miiiig, på alla siiiidoooor, och du hålleeer mig, i din haaaaand. <333333 Vi pratade om påsken, typ förädaren JUDAS och massa annat. Jag känner mig som en så duktig människa som är ung ledare. Som om jag tillför något till samhället typ. Vilket jag inte gör eftersom jag inte ens har varit på något läger än.... Men det spelar ingen roll, jag är en duktig människa, OK?! Men anyways så cyklade jag hem till gamla skönsmon och nu degar jag. Lyssnar på STEGET också. Fan vad bra dom är!!! Upptäckte dom ungefär förra veckan (retarded xD) bezta upptäckten evah!!

Orkar inte blogga något mer. Det här vart ett sjukt ointressant och för långt inlägg. Men det var ett tidsfördriv faktiskt. Nu ska jag göra något vettigt. Som att läsa boken, baka cupcakes eller kanske se Inception. Har sovmorgon till ETT imorgon. Fett nice.

Kommentarer
Postat av: Ellen

nej du har inte sovmorgon imorgon. skolkare.

2011-05-04 @ 22:17:43
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0