Aktiv chey

Gud vad aktiv jag har varit idag! Kom till skolan runt tio då vi egentligen hade sovmorgon fram till 1, bara det säger ju ganska mycket om dagen. Skrev klart en labbrapport, hade naturkunskapslektion och nu har jag gjort NÄSTA VECKAS läxa i Nk.

............. FAN VA COOOLLTTT!!!!!

Ska fortsätta vara lika aktiv hela dagen igenom tror jag. Kan vara skönt med lite variation från vardagen liksom. Här är resten av min dag:

-Läsa inläggen på bloglovin
-Åka hem
-Göra franskaläxan
-Ska laga mat HELT själv
-Åka till ego, köra kondition ca 40 minuter och sen core med Izor.
-Se veckans andra korpenmatch..... lol.....
-Slappa

Hoppas innerligt att jag nu håller vad jag lovar er. Jag kommer tillbaka senare med resultat och analys. Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0