18:08

Hej på er, jag bloggar!!!! Ni ba weeho.

Igårkväll umgicks jag med Emma, Erik, Konrad och Fredrik. Avsutade kvällen intryckt i en moppebil med cheese + milkshake på donken. För andra helgen i rad.... Måste bättra på mina matvanor kanske.. Eller inte! hehehh.

Idag har jag invigt vår nya soffa BIGTIME. Har faktiskt spenderat hela dagen i den och jag tror att jag och soffan kommer att bli bra kompisar! Jag har sett tre filmer, sett en del av Lady Gaga i Madison Square, en repris från igår, as feeett. Sen har jag ätit billys, varit inne på existenz, spelat mobilspel och pratat i telefon.

Nu är mormor och morbror här så nu ska vi äta finmiddag och tårta, mormor fyller år! (vet inte vad dock.... vilken dålig människa jag är)

Nu ska jag springa ner! Bloggar senare, bajs bajs


Kommentarer
Postat av: ema

bah älskar att du skiter i konrad

2011-05-15 @ 11:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0