Be impressed

Jag är så jääääävla imponerad av mig själv. Så JÄÄÄÄVLAAAAHHHH!! Ska rada upp för er, bara för er:

-Gick till och från skolan. Tror det är ungefär 4 km till skolan. Alltså 8 km bah sådär!!
-Gjorde alla NK uppgifter på en gång (first time evah)
-Åt pizza på kvartan :PP (inget att imponeras av men jag ville bara skriva kvartan för det låter så tUfFt
-Skrev svenskaprov i tre timmar och slumrade inte till en enda gång!
-Tränade zumba med I och tyckte det var hur kul som helst. Vi ska gå imorgon igen!
-Jag har bakat syltkakor till klassen. Vi ska ha kakbuffé imorgon på mentorstiden. Jag hoppas jag inte äter upp alla innan imorgon.. Men så här fina blev dom:



Nu ska jag duscha och kanske slå på 500 days of summer. Älskar den filmen! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0