Satellite Heart

Idag har jag hunnit med mycket! Det enda jag behövde göra på skolan var att följa med och guida ett gäng fransmän runt skolan och prata lite. Det märks verkligen hur lite franska jag kan. Deprimerande då jag har läst det sen i sexan! Men det gick ganska bra att prata engelska faktiskt, även om jag och Olivia lät tvåorna stå för det mesta... Men vi är ju bara barn! He he hehehh

Sen gick jag och Olivia ner på stan. Kikade lite i affärer, hängde på hemköp (hämtade ut gratis saft, köpte berry + nötter) och resten av eftermiddagen spenderade vi på Kultis. Det hände en så random grej då. Vi hade satt oss ner med våran lilla massäck och skulle spela schack (HA HA HA........ geeks....) och då kommer tre personer från våran klass och typ knäpper kort på oss. Kände mig fett busted.... Man vill ju liksom inte vara schacknörden nr 1 xD. Här är jag in action! Bollan är fotografN.



Gjorde en fysikuppgift också innan jag mötte upp Isabelle och gick och tränade. Mycket bra Moa, ett steg mot dom tre vackra bokstäverna♥. Anyways, när jag kom hem åt jag mat, sov två timmar, pluggade svenska och borstade tänderna. Nu ska jag ÄNTLIGEN göra ett magplask ner i sängen, tappa andan och sooova. Lovely!

Kan bjuda på lite skön kvällsmusik för att väga upp detta tråkiga inlägg och min otroligt dåliga uppdatering. Men jag måste köpa ett nytt minneskort för mitt är trasigt. När det är gjort är eran alldeles egna favoritbloggare tillbaka, starkare än någonsin!! May the force be with you...



Det här är min nya favoritlåt. Jag får typ ont i magen och vill krama någon när jag hör den. Så himla fin bara. Satellite Heart heter den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0