14:19

Tjenis penis allesammans! Idag vaknade jag i Linnéas gigantiska runda säng och lökade sönder. Men det är smällar man får ta när man sover i långkalsonger! Sen har dagen bara rullat på. Jag gruvar mig inför att sätta igång med den där jäkla svenskan.

Och det värsta är att när jag är klar med den så har jag tusen andra uppgifter att göra. Jag-måste-sluta-skjuta-upp-allt. HAHA jag ska börja skriva alla mina inlägg sådär.

"Hejsan-idag-ska-jag-bajsa-och-mobba-min-katt-hejdå!

Hehe kult de vore minsan xD

Men ja, hela den här dagen ska ägnas åt skolarbete. Men ikväll ska jag se Pretty Woman som går på tv:n. Och solsidan förstås! Jag kan ju inte svika er på den fronten, stalkers. Jag menar - skulle jag säga t.ex i klassrummet att jag inte ser på solsidan. Skulle alla typ "va??? äru döm i hövve??? vafan då för??? de äger ju!!!"

Så man gör väl sin plikt och slår på 4:an klockan åtta! För att slippa konsekvenser liksom.

Nej men nu ska jag kila iväg en våning ner i huset och studera Oddyssevs och Illiaden osv....................... herrå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0