VÄRLDSPREMIÄR!!!

Nu är den äntligen på marknaden. Filmen som ska skaka om hela världen med sin gripande story och klockrena lines. Allt framförs av skådespelare i stjärnglans av världsklass.

Enligt Oprah Winfrey har hon väntat på detta ögonblick sedan Dirty Dancing. "Jag är superspänd på vad som komma skall. Min hund fattade nog varför jag var så uppspelt i morse och skällde därför extra mycket när jag kom hem från Coop med pitabröd. Det var lugnande för mig. Vi ska se filmen live hemma hos Obamas ikväll. Barack har köpt Sour Cream and Onion som jag fullkomligt älskar! Detta slår fan Eurovision song contest med hästlängder! Det kan inte bli annat än en kanonkväll med goda vänners sällskap, chips och en bra rulle."

HANDLING
Natasha och Torbjörn är lyckligt lottade. De ska gifta sig och leva lyckliga i alla sina dar. Men livet är inte alltid en dans på rosor. Torbjörns ex Svetlana glädjs inte av nyheten och bestämmer sig för att hämnas på sin forne kärlek och hans nya bitch. Hon bestämmer sig för att hämnas, och göra det all in.

Detta är en historia om kärlek och ömhet. Men även sorg, saknad och svek. Vad som händer när livet känns fucked up och det bara finns en enda utväg kvar...


So ladies and gentlemens... I give you....

BRÖLLOPSNATTEN [2011]


Kommentarer
Postat av: olivia

alltså LOL!!! fett bra

2011-06-22 @ 17:55:21
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: anna "natascha" danielsson

hahaha asså jävlusk b-film!! men kan fan itne göra annat än älska den<33

2011-06-25 @ 15:43:56
Postat av: ZuperZoffan

hahahah där fick ni fan till det, perfekt natt humor!!!

2011-06-27 @ 02:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0