Ghosts 'n' Stuff

Halaaaa! Wzup bitches of mine? Lyssnar på Deadmau5 – For Lack Of A Better Name och äter frulle. Idag vaknade jag HALV TVÅ. Men det var totallt onödig för jag drömde en helt awesome dröm. Var ju lite jobbigt att vakna alltså, även om klockan var halv två. Och vädret suger idag. Och såg på facebook att det bjöds på fika på torget klockan elva. Vad tror dom egentligen? Vem är uppe klockan elva? Så jävla dum tid. Fucking.

Men vad ska jag gööööööööööööra idag då?

Måste packa inför stockholm och karlstad. Borde antagligen gå ut och springa så jag inte dör i fetma. Sen ska vi förhoppningsvis grilla hos Frida ikväll också. Vi måste planera det sista inför peace och så. HIHIHIHIIHIH!!

Nu ska jag pricka av mina måsten idag så jag har tid att chilla lite sen. KRAMIZEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0