Come into my world I've got to show show show you

Gud vad ovant det kändes att logga in på blogg.se. Datorn kom inte ens ihåg min inloggning här? N' I'm like have'nt you missed me like hell you son of a bitch??? Hehe.

Ja men vad ska jag blogga om då.

Kan börja med att berätta att jag har varit med om en "Inception-dröm". Vaknade upp från dröm - till dröm - till dröm. Till sist när jag vaknade så visste jag inte om jag drömde eller om jag faktiskt hade kommit tillbaka till verkligheten. Det var verkligen SÅ JÄVLA GAL1. Och ALLA håller med mig (även du).

Sen så har jag gått ut första året av gymnasiet, firat studenter, fÄzTaT, badat i sidsjön och i KOVLAND, kollat på filmer, sovit och facebookat. Och Frida och Isabelle har kommit hem från grekländ.

Hela livet är så underbart kan man väl säga. Hur är det med er? (Förväntar mig att alla svarar!)



jennie-babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0