19 juni 2011





Har varit i farmor och farfars stuga idag. Farmor gödde upp en med jordgubbstårta, småkakor, smörgåsar, middag och efterrätt - med andra ord allt var som vanligt. Farfar visade upp sin COOLA digitalkamera och spelade fia med knuff med mig och Max.



Vi lämnade av Nisse Batte där för en veckas semester in the Ånge-paradise........ Av den anledningen till att mamma tycker synd om honom när han blir ensam hemma då vi åker bort. Så då blir det en charter till Ånge för kattskrället.



Efter att ha övningskört hem (!!!!!!!!!! cool_chey) så städade jag och mamma ur garderoben för att göra plats för en ny klädhängare. Hehe. Hittade en massa gamla bortglömda kläder och en trisslott, åre choklad, ett presentkort på ansiktsbehandling och en biobiljett. Inte illa!









Fuck. Jag måste tvätta håret ser jag nu....... Jobbig-t.

Under kvällen så var jag Olivia och Ellen på bio. Vi såg Baksmällan 2 och köpte fetaste menyerna och åt upp allt. Filmen var feting rolig och får helt klart en FYRA på filmtipset.

Kommentarer
Postat av: Ellen

svaris: ja det vore fett nice!! <3 det ligger en fet lägenhet en bit ovanför dig...!!

2011-06-20 @ 13:39:32
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0