:))))

Ok planer för resten av veckan!

FREDAG: Ska åka ut till Tranviken igen. Sen måste jag tvätta, packa, växla pengar, ladda in ny musik till ipoden och på kvällen kanske fÄzTtT?!?!? Hoppas det.

LÖRDAG: Måste klippa mig då. Håret börjar bli slitet och enligt någon tjejtidning jag läste för UNGEFÄR ett halvår sen så ska man klippa det innan det blir slitet. k. Sen mitt på dagen åker vi till Farmor och Farfar för att lämna av våran katt Nils-Batman där. Enligt min mamma så ska han åka på *lYxSeMeStEr*.... Bara för att farmor gav han ostron till middag förra *kAtT-sEmEsTeRn* så behöver det inte betyda nå jävla 5 stjärnigt. Han är en katt mamma. Ok! Vi ska i varje fall sova i Ångish också. Jag vill övningsköra då.

SÖNDAG: Mot stockholm!!!!!!!! Ska bo på hotell :p

MÅNDAG: Ska väl till Paris eller nått... Bryr mig inte riktigt. ELLER SÅ JOOOOOO.... SKA TILL FUCKING PARIS :d:d:D.d.D:D:D.D.DD.. Ska gå på Disney world, shoppa ^^, se eiffeltornet, äta på Amélies café, Triumfbågen, äta crêpes och ALLT DET DÄR. →:D←. Ni vill leva mitt liv :D:D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Ellen

JA DET VILL JAG, ÅHHHHHHH ÄR SÅ AVIS

2011-08-02 @ 00:14:40
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0