17:09

Hej mina vänner! Jag har fullt upp med att ha sommarlov och jag har verkligen haft fullt upp hela veckan. Men jag ska försöka blogga bättre för egentligen - vem vill inte kolla tillbaka och läsa en liten del av sitt liv när man blir gammal? JAG VILL. Kommer sitta där med mina 72 katter och bah "höhööhh *klappar mig på magen*".

Sen så lyssnar jag nästan bara på Daniel Adams-Ray och deadmau5!!!! Konstigt. mEn sAnT....

Men idag har jag varit på kubenbadet med Linnéa. Jättevarmt i luften och ännu varmare i vattnet! Vet inte om det beror på alla barn som kissar i poolen eller något annat. Hoppas på någonting annat. Dock att jag lätt var en av dom där småungarna som kissade...... HAHA. Äcklig.

Ikväll ska vi hem till Frida och grilla med henne och Isabelle. Vi har slängt ihop en kladdkaka som vi ska ta med och AVNJUTA.

Och jag måste berätta hur mycket jag tycker om den här flickan! JÄTTE mycket faktiskt :))


Kommentarer
Postat av: lensypropp

naaaw! sötis. tycker om dig med. literåååå :)) <3

2011-07-19 @ 23:44:32
URL: http://linneaalus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0