00:27

BlÖÖÖÖÖÖÖöÖÖÖÖööööööööÖö..... Har försökt minska storleken på bloggen kuklänge nu. Lika bra att lägga ner verksamheten och tvinga någon annan att göra det åt mig senare i livet.

Så vad har hänt sen senast?

Jo jag har bytt profilbild på facebook.



Kort och gott: Jag är nöjd. Den visar att jag är en "tJeJ sOm KaN sKoJjA TiLl dEt lItE xD". Har dock inte fått EN ENDA like än... Det är ju faktiskt lite tungt. Så om du ser det här, käre läsare: Gilla min proffebild (booosta mitt självförtroende ^^).

Kan ju även ge er lite kort historik bakom denna SUVERÄNA, SKOJJIGA bild!

Vi var som sagt i Härnösand idag och hamnade i en liten Indisk affär luften var förorenad av rökelser och löshår hängde efter hela väggarna. Men det fanns extremt mycket snygga smycken som vi bah checka in.




Lite selånger marknad-feeling tycker jag. MER SÅNT ÅT FOLKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0