The return.

Nej jag har inte dött! Har fått minst hundra mail från hungrande fans. Ta det lugnt! Jag är bara en människa även fast ni ser mig som en superkändis. Även jag har rätt att åka bort lite, andas ut och slippa all stress i storstan! Acceptera det... Annars är det ni som förlorar mig, Rubarak.blogg.se

I helgen har jag varit i Björnön. En by (inte en ö) som ligger utanför Gällö, som ligger utanför Bräcke, som ligger på väg till Östersund. Vi har käkat mat, åkt pulka, brummat skoter, ätit mer mat, kollat på film och myst på ganska bra! Riktigt skönt. Förutom att min luftmadrass sög negerballe. All luft åkte ut så när jag vaknade kunde jag inte röra axlarna. Underbar start på dagen! Men jag ska inte klaga. Jag hade ju kunnat bo i Gnarp!!!!




Här är jag och Farmor El under ett angenämt fredagsfika på skvadern. Miss you soo much (Skvadern)

Kommentarer
Postat av: amandis (alla uttal är OK utom amandäz och amma N' dizz.)

Jag ville bara att du skulle veta att ja faktisk är

intressed in youre liv. Och Liv är ett fint namn. oLIVer är dock äckligt.. Knepig kombo den ^^



MVG // mandis

2011-01-09 @ 05:25:54
URL: http://ettstyckeamanda.blogg.se/
Postat av: Ellen

2011-01-09 @ 19:48:13
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/
Postat av: Ellen

För ett ögonblick så trodde jag att du saknade mig. Glädjen som spreds inom mig försvann lika fort som den kom. Sorgligt.

Moa Danielsson - you're a real heartbreaker </3

2011-01-09 @ 19:50:58
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0