Nödvändigt vetande. Eller?

Jag har insett att min senaste kyss... Var en hejdåpuss. Om det räknas? 
Jag lyssnar på... Har en riktigt överdriven period med Rebecca & Fiona. Tycker nog inte om dom speciellt mycket egentligen. Bara just nu! Typ.
Jag pratar...
Inte så bra franska.
Jag tycker om... Ligga i sängen och prata hela natten om allt händer och spelar roll. När det finns för mycket att prata och för att sova, även om man är dötrött. Och första mjukglassen när det är vår, sommartecken!
Mina bästa vänner är... Så jävla underbara, bäst och roliga.
Min första riktiga kyss... kan jag skratta åt
Jag avskyr när folk frågar... Om jag heter Östin i efternamn. Inte för själva frågan men det tar sån tid att förklara...
Kärlek är... Mycket!
Någonstans, tänker någon på... sex, mat och Justin Bieber. Garanterat!
Jag kommer alltid... sikta högt.
Jag är hemligt förälskad i... Stephen Coletti, möms.  Don't ask why.
Sist jag grät var... I fredags. Jag såg på i taket lyser stjärnorna och blev lite tagen. Förutom det så var det nog förra helgen.
Min mobiltelefon är... inte existerande. Jag lånar bara telefoner av för snälla personer. Just nu är mitt offer min lillebror.
När jag vaknar på morgonen... Sitter jag vid frukostbordet och kommer inte ihåg hur jag hamnade där eller så vaknar jag av att det är en kvart kvar tills bussen går och mamma skriker på mig. Fina rutiner. ♥
Innan jag går och lägger mig... Gör jag alla onödiga saker som finns att göra och klockan blir för mycket.
Just nu tänker jag på... Att livet är rätt bra ändå!
Bebisar är... Små knoddar med jättesöta fingrar!
Idag ska jag... Det är inte så lång tid kvar av dagen så jag ska duscha, träna på franskaglosorna och sova.
I kväll ska jag... Men die.
I morgon kommer jag... Att ha lektion i en timme. Göra en hemmalabb i fysik och vara med Amanda.
Jag vill verkligen vara... Riktigt bra på någonting. Måste hitta min talang!

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0