Jag dansade när jag var tolv

Jag får värsta abstinensen att jag måste blogga nu! Är inte det sooooo bloggylicious darlings? Just nu känner jag bara: TILLFREDSTÄLLELSE. NJUTING. FRED.

Men varför Moa? Varför?! *undrar ni*

Klarade ut Tai Pei, har gått igenom idiotmatten (hatar matte b), har varit på toa, ligger i sängen med datorn i min famn och lyssnar på Håkan Hellström – Jag Var Bara Inte Gjord För Dessa Dar. Fint de!

Imorgon blir det däremot inte lika najsy. Jag ska till skolan 8:45 när jag hade kunnat börja 13:00. FATTAR NI? Det är extremt jävla synd om mig.

Och en annan o-najsy thing är att jag trodde att Way out west artisterna skulle avslöjas idag men då visar det sig att den 20 är imorgon.... Jävla idé alltså. Den 19e är ju ett bättre datum för sånt. Men jag får väl vänta 9 timmar. Puh... Hur ska jag klara mig?

Nej nu ska jag ta tag i livet och få lite hotness-sleep. Goodnight fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0