Its been a long time since i had some fun.

Rebecca & Fiona – Luminary Ones

God dag kära läsare! Just nu sitter jag på skolan och kämpar med en utvärdering av ett projekt i musik. Paper är klart, min egen historia är snart klar... Det är iallafall något!

Idag är det fredag (vilket konstaterande) och ikväll så är det gymnasiefest i Skönsberg, Heaven & Hell. Och jag är så sjukt opepp. Har feber och är rätt förkyld. MEN! Jag ska gå oavsett om jag får aids. Känner inte heller för att sitta hemma en kväll då 90% av alla sundsvalls teeeenagerzzz är ute.

Jag får slänga ner mig i soffan med chirre och dippe som Emma också skulle göra, då blir jag nog pigg tills ikväll! Om jag ens tar mig upp...

Jaja, nu ska jag fortsätta. DANZE 2NIGHT PEEPZZZ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0