Helgen

Tänkte berätta lite om helgen som varit. I fredags så var jag och fikade på Tant Anci & Fröken Sara med Linnéa efter skolan. Fyndade även en shorta för 80 spänn och ett vitt, fint album som jag kan klistra in bilder från året i. Kvällen spenderades med en chipspåse och två filmer, Step Up 3 och I Taket Lyser Stjärnorna. NOOOOLIFER... Fast jag hade faktiskt ingen lust att hitta på något då jag skulle upp klockan 5 morgonen efter.

Lördagen
utspelade sig i en minibuss, i östersunds centrum (där det kryllar av en massa fina kläder), i olika idrottshallar och på Donken. Vi spelade jättebra matcher men förlorade endå. Lite synd dååårrrrrååååHHH. På hemvägen atackerade jag Jenny med Olivias kudde och sov underbart skönt. Väl hemma i Sundsvall laddade jag om och vandrade iväg med vänner till den gamle räven Hanna som hade fäääzt. Invigde shortan i samma veva och träffade en massa trevligt folk, både nya och kända ansikten! Kvällen avslutades med en massa onyttigheter och en skön rulle med Isabelle. Hade ju inte kunnat sluta bättre än så :).

Idag, söndag, har jag spelat ännu en innebandy match som gick sisådär den med. Men med ett så bra lag som vi har så gör det ju inte väldans mycket! Resten av dagen har jag sovit bort men tog tillvara på kvällen och gick som sagt på bio med Isa.



weheartit, som vanligt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0