Godnatt

Ikväll har jag varit a goodie girlie och påbörjat mitt nya liv som en studieinriktad flicka som älskar skolan och gör alla uppgifter på en gång! Jag har gjort klart min fysikläxa och pluggat in franskaglosorna. Jag är nog sämst i franska. Man kan jämföra mig med en sexa som har läst franska i tre månader. Sooo how about die B-språk steg 3?

Men nu är det dags för sängen, dock ingen 160's som ALLA verkar ha? WHY BITCHES, WHY? Jag längtar redan efter frukosten för mamma har köpt en dögod yoghurt. Hahaaaah mobbad jag är som längtar efter frukosten nu. Men det accepterar ni, goodnight my loveeeers!

The xx – Intro
The xx – VCR
Familjen – Nu Händer Det Igen

Kommentarer
Postat av: olivia

jag har inte heller nån 160's!!!!!! vill gärna ha dock... köp en åt mä? <3

2011-01-20 @ 22:52:02
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: ELleN

jag har 160's!!!!! fucking underbart <3

2011-01-23 @ 16:38:19
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0