Emostyle

Fan vad cool jag är, på riktigt alltså. Sitter i ett svart rum med en fet datanacke och googlar på funny cats. You just gotta love beeing me!!!!

Nej men faktiskt, jag har precis käkat sushi med Pappsen. Mamma är i fjällen och Max var och käkade pizza någonstans här i världen = PERFECT OPPORTUNITY FOR SOM RAW FISH! Och gott var det. Ikväll ska jag hem till Linnéa och fira henne. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller något alls. Nej nu måste jag peppa igång. Puss i era stjärtskåror!!!! (mums)

Crystal Castles – Crimewave (Crystal Castles vs Health)
Robyn – None Of Dem Featuring Röyksopp
MSTRKRFT – Street Justice - Street Justice MSTRKRFT Remix

What a emo-party-cool girl i am!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0