Tio saker jag gillar att göra

Dag 1 - En bild på mig när jag var liten
Dag 2 - Tre sidor som jag ofta är inne på
Dag 3 - Två bilder som gör mig glad
Dag 4 - Låtar jag kan lyssna på flera gånger.
Dag 5 - Min favorit film när jag var liten
Dag 6 - Min absoluta favoritlåt
Dag 7 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 8 - Två saker jag längtar efter
Dag 9 - Nytagen bild och 10 faktapunkter om mig

  • Att ha tränat, duschat och sen gå och lägga sig i en nybäddad säng. Helvete vilken känsla!
  • Busringa.
  • Skratta.
  • Köpa upp alla mina pengar dagen efter studiebidraget, även om man får leva fattigt i 29 dagar.
  • Spela sims, hehehheeh
  • Dansa fuldans
  • Lyssna på gamla låtar som man får nostalgiatacker.
  • Träna
  • Att ligga på en brygga och lyssna på musik via ipodhögtalare och göra det varje dag i flera veckor (gäller såklart sommaren, hähäh)
  • Kommer inte på den sista punkten!?! Jag gillar..... att åka motorcykel. Det är fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0