Lol

Jag gillar inte den här dagen.
Åt en tonfiskpasta. Nu luktar jag fisk.
Har feber. Igen. Fuck det.
Har ont i nacken för jag sitter för mycket vid datorn.
Jag vill gå och fika....... Någon frivillig elleee? Jag är as fräsch och luktar fisk men SNÄLLLLLLLAAAAAAAAAA!
Hallå jag saknar Elin Genberg och Angelica Andersson.
Jag är blek..... Jag brukar inte vara blek.
Mitt hår bah hänger.
Mina wesc hörlurar är fortfarande trasiga.
Jag vill ha mer sims-spel. Men dom är så fucking dyra!!!!!!!!
Olivia loggade ut från facebook chatten. Hon skulle äta korv. Ja vill också ha korv.
Måste skriva en labbrapport............... .............. .............. Säger jag bara........... ....... ......

Lösningar:
a) ta självmord
b) mobba katten
c) ringa isabelle och föreslå en moa & isabelle kväll.
d) åka till bahamas

För att spica till dagen lite så har jag knäppt lite bilder i Snap! och användt lite fräna effekter.











CCCCCCCCCCCCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRREEEEEEEEE PÅ DEN HÄR DAGEN!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0