I am

Bloggen, bloggen, bloggen... zup? Ursäktar för min dåliga uppdatering under de senaste dagarna. Men allt har varit så himla upp och ner senaste tiden, just nu väldigt upp. Mycket som händer. Skrek precis rakt ut av glädje och hoppade lite i sängen, igår satt jag med tårar i ögonen och var så himla förbannad. Upp och ner, upp och ner.

Idag på skolan, Erik spelade gitarr och Emma sjöng Utan dina andetag.
Dog lite.
Grät lite. Mensbarn.....

Idag har jag inte gjort något vettigt alls egentligen.
Sett några avsnitt av Gossip Girl och blivit lite mer kär i Chuck, snygg han är alltså!
Snackat skit på innebandyträningen, finns ibland inget bättre. Förlåt Mats, vi ska vara tystare nästa gång!
Sett lite mer Gossip Girl.
Jag tänker inte plugga idag, fysiken får gå som det går.

Imorgon har jag sovmorgon till ett. Tänkte göra våfflor och lyssna på så hög musik att katten får hörselskador, gillar såna mornar jag!

Tumblr_lfp5di8omj1qf30uco1_500_large

I only saw you for like 2 seconds and it made my day ♥

Tumblr_lfv5ccdciw1qeuw4no1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0