Guten nacht!

Gissa vilken kroppsdel det här är?



Den som gissar rätt får en BJ av mig!! He he he.
Annars då? Jo jag ligger i sängen och mår superB. Även om jag har franskaglosor tills imorn som är o-tränade och en ganska hemsk sak...

Vill ni veta?



Säkert?



Lovar att det inte är så nice.



Men okej då. Jag ger mig!

Jo såhär var det. Jag känner mig så otroligt blek. Och jag vill inte få hudcancer så därför finns bara ett illaluktande alternativ kvar, brun utan sol. Och den smörjan har jag kletat på mig ikväll.

När jag var klar tänkte jag: "Ska jag he i ansiktet också? Det kommer ju bli jätte onaturligt. Men det kanske ser onaturligt ut om jag INTE her på." Och därför beslutar jag mig att kleta på en liten klick i facet. Och för ungefär fem minuter sen då jag stod och borstade tänderna märkte jag...

En brun-utan-sol-mustasch har famträdit på min överläpp.

..................       ...........................................................................
....................................................................................................................................
.................................... ..........................................      ....................
.................................................................

TACK SÅ JÄVLA MYCKET FÖR DEN GUD! Tack tack tack tack. Åh vad NAJS!

Men endå. Jag ligger här i sängen och mår toppen. Imorgon ska jag gå på bio med Amanda och fortsätta skjuta på den där labbrapporten. Låter sccchhhöööönt i mina öron. Godnatt mä'er! 



Kommentarer
Postat av: anki

en panna! nu är du skylldig mig en BJ :D:D:D

2011-02-22 @ 00:22:08
URL: http://ankyspanky
Postat av: olivia

din puppa

2011-02-22 @ 06:41:48
URL: http://olizkooliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0