En bajsig tisdag..

Är men en rutinerad bajsare så är man väl.... :P

Moe tha Hoe:
TJA FÖFAN
The Mighty Izor:
TJO BRE
Moa tha Hoe:
händer jau??
The Mighty Izor:
tränar på engelska glosor till imöra vaaa
duråå?
Moe tha Hoe:
najs, blir stolt att du tar skolan på allvar :')
funderar på en trip till muggen
skulle sitta fint efter lite kladdkaka
The Mighty Izor:
sitter faktiskt på muggen i skrivande stund också... haha ville inte riktigt läcka att jag kombinerade plugget på datorn med toaletten... men nu vet du! JA, jag pluggar engelska glosor medans jag ploppar, otroligt effektivt!
Moe tha Hoe:
hahahah TVÅ FLUGOR I EN SMÄLL
ibland funderar jag på att ta med mig mat på toan
men det känns lite.... jag vet inte
The Mighty Izor:
hahahah.. de känns faktiskt lite rutinerat moe..
Moe tha Hoe:
hahaha pro-pooper
The Mighty Izor:
hahahahha
man vill ju hellre vara en noob på de planet...
Moe tha Hoe:
äsch vafan
lite rutiner är väl aldrig fel

The Mighty Izor:
äh kanske inte när de gäller toaletter!
Moe tha Hoe:
nej
jag älskar å skita
den brutala sanningen
The Mighty Izor:
jag med, så jävla härligt!
Moe tha Hoe:
särskillt när man är bajsis på skolan eller på träningen.... att komma hem och slappna av och "vara sig själv" en stund... fucking wonderful
The Mighty Izor:
bara släppa ut alllt! så jävla befriande

Tragiskt eller inte, men man kan ju inte göra annat än att älska känslan av att bajsa??

Ni som har motargument kan bara knipa!

Var allt jag ville ha sagt en tisdag kväll som denna/ The Mighty Izor


Love u dude!!!



Tack för det fina inlägget Isabelle! :')

/MD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0