Dag 4

Är verkligen snart på sleepen så jag tänkte bara ta dag 4 och gå och lägga mig sen. Imorgon ska kameran vara laddad och med i väskan. Ska knäppa kort på ALLT. Till och med rektor Kibes näshår! Ok? Puss

Dag 1 - En bild på mig när jag var liten
Dag 2 - Tre sidor som jag ofta är inne på
Dag 3 - Två bilder som gör mig glad
Dag 4 - Låtar jag kan lyssna på flera gånger.
Dag 5 - Min favorit film när jag var liten
Dag 6 - Min absoluta favoritlåt
Dag 7 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 8 - Två saker jag längtar efter
Dag 9 - Nytagen bild och 10 faktapunkter om mig


Den här punkten var lite svår. Jag är verkligen en periodmänniska när det gäller det mesta, främst musik! Men jag tänkte berätta lite om några av mina favoritlåtar genom åren:



Puff Daddy & Faith Evans - I'll be missing you börjar jag med. När jag var liten och hörde den här låten på radion så tyckte jag att dom sjöng om mig. "Every move i make" blev till "every Moaaaa make" i mina öron. Hej egoistiskt barn! Jag vart alldeles galen när jag hörde den och tyckte det var hur coolt som helst när jag var med i en låt! Enda sen dess har det alltid varit lite "min" låt. Nu för tiden när jag hör den tänker jag verkligen tillbaka på när jag var liten.




The Killers - Read My Mind var en av många killers låtar jag knarkade under 6an-7an. Tycker fortfarande dom är grymma, speciellt den här låten! Lyssna också på The Killers – For Reasons Unknown och The Killers – Bones.

She said
I don't mind if you don't mind 'cause I don't shine if you don't shine




Bästa bästa bästa Mando Diao. Karin fick mig att lyssna på dom i sexan om jag inte minns fel. Och här sitter jag med alla deras skivor i hyllan och lessnar aldrig på deras låtar.

Här är några låtar som jag helt enkelt inte orkar berätta om, ni vet ju redan att de är "Låtar jag kan lyssna på flera gånger".












Jag kan avsluta med en låt som känns väldigt Jag just nu. Håkan Hellström - Shelley. Känslan man får av att lyssna på den är verkligen vår. Vår vår vår vår vår! Solen som tränger fram och tvingar snön att smälta bort. Och det är ju passande då det snart är Mars. Och ännu mer passande är ju att om MINDRE än två dagar så är jag på Håkans konsert... AAAAH JAG KAN INTE BÄRGA MIG! Bra är han i alla fall, den där mannen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

LOL HAHA älskar första videon<3 ba ramla med mororcykeln, så RANDOM!! cool kille

2011-02-10 @ 22:33:37
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0