BOLLAN GÄSTBLOGGAR

Hejsan alla moas 50000 läsare, olivia här! Tänkte skriva ett litet gästinlägg på moas bloggiz. Just nu sitter vi i skolan, själv har jag varit här sedan kvart i nio, men mosan kom nyss hit SOM DEN DISSAREN HON ÄR... Aja, gillar dig ändå morran! Moa sitter nu och klipper sina kluvna hårtoppar. Hon har lite av en fobi. Coolt moa, coolt. Själv är man ju så cool att man skitet i dom kluvna hårtopparna, och börjar inte grina som vissa andra. NEJ MEN nu ska jag faktiskt plugga lite fysik, nAtUraRe som jag är!

XOXO BOLLI



Kommentarer
Postat av: Ellen

jag vill också gästblogga!!!!! får jag det?!?!?! och kan du svara på kommentarer för EN GÅNGS SKULL?!?!? gud va aggresiv jag känner mig, menar inget illa kära moa :)))

2011-02-08 @ 16:38:01
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/
Postat av: Ellen

jag vill också gästblogga!!!!! får jag det?!?!?! och kan du svara på kommentarer för EN GÅNGS SKULL?!?!? gud va aggresiv jag känner mig, menar inget illa kära moa :)))

2011-02-08 @ 16:38:26
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0