Äru lika exotisk som Sonya och Carl?

Hejsan, izor här!

Moa är för tillfället på Danielssons skithus som saknar duglig ventilation, man kan ju undra hur jag ska kunna använda toan sedan... men man är väl härdad :P

Jag och moa har förgyllt kvällen med lite Big brother! Mina favoriter är helt klart norrläningen (som fruktade att vakna upp halvnaken på toan med RÖVEN upp i kameran) och självklart den exotiska och minst sagt självbelåtne Sonya. Min och moas förmågor att avläsa människor resulterade i att vi har kommit fram till att kultur-bruden är lebb till 99,9 %, frågan är vem som kommer ge med sig? Sonya ställer nog upp för laget!

Har egentligen inget vettigt att säga mer än att jag och moa ska gå ner till husets hjärta nu och göra oss en redig kvällsfika ( ska plundra moas oboy) och sedan spana in den grekiska sexguden Carl från Love actually. Karln har allt! Då snackar vi exotiska drag med perfekt formade muskler.. Jag och Moa har från och med denna man gått över till grekisk tro. HE'S OUR FUCKING SEX GOD.

Jaja, gotta scoot!!


Är man sexgud, så är man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0