Hemma från Frankrike

Nu har jag precis kommit hem efter en massa strul på flygplasten. Våra väskor blev kvar i Finland efter att ha mellanlandat där.............. Blev fittlEZZZZ. De skulle dock flyga hit väskorna imorgon så det skulle endå gå rElAtIvT FoRt. Förutom det så har veckan varit helt grym! Vhar hunnit med allt ifrån Disneyland till att strosa omkring i Montmatre kvarteren.

Jag kan berätta mer om vad vi gjorde varje dag när jag har laddat in bilderna i kameran. NU ska jag se på film, vilket jag har längtat efter hela veckan!!!!! Har även längtat efter att inte svettats hela nätterna då det var typ 25 grader varje natt och AC:n sög hästsnopp. Det är inte lätt ibland...

Men som sagt: bilder och alla smaskiga kändisdetaljer troligtvis imorgon!!!!!!!!!!!!! Herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0