Ikväll fick jag besök..

Ikväll fick jag besök av mina flickvänner (hehe). Jag bjöd på mormors morotskaka, gamla chokladbollar och påskmust. Sen bestämde vi oss för att spela Alias och bytte sedan ut det mot Rappa Kalja och spelkvällen var gjord! Jättemysigt faktiskt. Nu ska jag slå på Into the wild och sedan sova. Godnatt!♥



Jonny var här.



Frodo med.



Izor läser tidningsannonserna/pratar i telefon. Buissy woman :P



Alias... stress-spel! Jag och Jonny kom sist. *cut*



Bytte spel. Älskar Angelicas förklaring till ordet Hönsa. Hon skrev "Då alla hönsen på gården samlas för hönsmöte". HAHAHHAHA!!!



Fina fina vännerna, vad jag tycker om er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0