RUMPAN

WHEN I SAY HI YOU SAY DIE!!

Hej förresten :P

Moa gjorde värsta spontana grejjen idag, svär på mamma att det var det mest spontana hon gjort på länge iaf. Hon tog fingrarna ur röven för att komma och hälsa på en annan röv, nämligen min stuga som ligger i rumpan! Jag har gett henne en sightseeing ala Izor via cykel. Sedan körde vi Chicago, hon vann den jäveln -.- Sedan bjöd mormor Ann-Marie aka Mimmi på Lax, mycket smakfullt! Vi fortsatte sedan kvällen med lite Harry P, nice. Efter filmen köttade vi på med rappa kalja där Mimmi vann med mig hack i häl. Nu ligger vi i dubbelsänga och ska kolla på lite skräckis.... Help.

Förresten, visste ni att enligt moa är " underslev" en populär gryta i Rumänien, btw liksom xD

LATER FROM THE ONE AND ONLY SHERMINATOR. ( Izor)


Kommentarer
Postat av: olivia

sv: Lol, du skulle bara våga... och förresten så brukar jag alltid vara där före sig satt... om du gör det så vet du vad som kommer hända!!! cAtFiGhT

2011-04-17 @ 02:09:58
URL: http://olizkooliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0