Projektarbete

Yoooo zup niggas! Idag påbörjade vi vårat projektarbete som handlar om Energi och BLAblaalbalabblalba, ingen bryr sig... Min grupp har i varje fall valt det fransktalande landet Elfenbenskusten. Hitills har jag fått lära mig att lika mycket energi enelfenbenskustare (haha, fail) gör av på ett år gör vi här i Sverige av med på en vecka. Ganska intressant faktiskt! Så intressant att jag dööör av nyfikenhet bah.

Nu ska jag fortsätta googla efter vilka valmöjligheter de har, vart de kommer ifrån och om de är sparsamma ur energisynpunkt.

YAY!

Kommentarer
Postat av: hanna

hej moa, nu kommenterar jag, bra va?:D ne men vill bara säga att din blogg äger fett!!! pUsSen

2011-04-15 @ 15:41:37
URL: http://hannarumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0