läs rå

-TJEEEEEEEEEEEEEEEENAAAAAAA!

-öH hej.. vi läser inte din blogg längre............... f1 sämst. h8 u. n00b-blogger.

-whaaaat? OOOH NOOO... WHYYY GOD, WHYYY?

typ.

Ja ni läser inte min blogg längre. Ok denna svacka har varat i två dagar men endå. Whatta heck. Behöver bekräftelse från "antalet unika besökare" ok!?!?! Fattar ni vad jag menar. Alltså faktiskt.................. Vet inte om statistiken skämtar med mig... Men förra veckan hade jag  runt 65 besökare varje dag. Idag har jag 2!?!??! WTF XDDDD

Börja läs förhelvete lars olov! Annars blire det mos av er.

Tänk om alla skulle sluta läsa Kenzas blogg. Från typ 100.000 till 12 pers på två dagar. Undra hur hon skulle reagera :P typ ta livet lr nått xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0