23:21

Ikväll kom Anna hit och gjorde mig sällskap. Vi slappade i sängen med choklad och saft till Super stylisten Jonaaaaaaaaas! Vilket måste vara ett av dom bästa programmen i mitt liv. Skulle dö av lycka om det kom ut en bok med bara Jonas citat. Som till exempel klassikern "I love my Hollywood". Snacka om best seller!

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig. Känner på mig att jag kommer tillbringa exakt hela dagen på skolan imorgon då vi måste göra klart vårat projektarbete. Laddar med passionsfrukter och fika pengar från mamma och pappa. Har redan dealat klart med dom. Min grillade macka är kirrad!

Blir dålig uppdatering imorgon eftersom pappa också fyller år. Men gråt inte för det. Det är inte liksom så att jag kommer sluta blogga forever!!!!!! Så ni vet :P

Nu känner jag att det börjar spåra ut tott så jag ska väl runda av med två bilder på mig och Annizen för att vi är snyggAST. Godnatt my lovers.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Du har blivit så himla duktig på att kommentera!!!!! Jag ska också bli det:P

VAA SNYGGA NI ÄR BRUDAR!!;D Och hoppas att mackan va god och att din pappa blir glad för alla presenter du ger han!

2011-04-19 @ 18:27:34
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0