Because I'm Chuck Bass!



Mjauuuuuuuu!

Idag har farmor och farfar varit på besök. Dom har plockat en massa äpplen från våran gård och farfar visade stolt upp sin nya dator som han hade köpt. Han var riktigt nöjd med sitt köp! Mamma bakade en jätte god äppelpaj som vi åt. Paj for life!♥

När mina söta farföräldrar hade åkt hem var jag tvungen att plugga. Pluggsöndag alltså. Årets jävligaste rutin. Kvällen har i stort sett spenderats med min mattebok som är helt cp i huvet. Jag hatar den!

Det kan stå "Beskriv det här talet med ett ord".

*Kollar i facit*.

Där står det flera meningar!

JAHAAAA... Så ett ord är numera... Flera meningar?

Kan någon förklara det här för mig? Eller är jag kanske efterbliven när jag tror att ETT ord är ETT ord. Blir bara så *!"@%&""2@@@!^¨ irriterad. Blö. Ska cutta den....

Såg även ett avsnitt av My Life As Liz på MTV. Det är ett nytt program som handlar om hon och hennes kompisar som går High School. Det var faktiskt ganska bra! Ska försöka börja följa det, söndagar 20:00.

Nu är jag hungrig igen. Åt fruktsallad för ungefär en timme sen? Inte bra! Måste bero på att jag har mens, eller något. Kanelbullar vore gott...

Ska fika nu, sen blir det sängen och sova! Godnatt

Bon Iver – Flume

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0