Tisdag igen.



Ännu än tisdag är förbi. Skönt det. Finns väl roligare dagar än just tisdagar, eller hur? Men veckorna går äckligt fort! Några veckor till och då är det höstlov och innan man har hunnit säga ordet glögg så är julen där minsan.

Idag har det varit skola för min del som jag nog inte är ensam om. Efter skolan har jag haft en jävulskt grym dag. Till middag blev det Sushi som är det godaste jag vet just nu. För att förlänga lyckan drog jag och mamma till Birsta, idag igen. Hon var sugen på lite inredningsprylar medan jag ställde in siktet på kläder! Kom inte hem helt tomhänt. En ring och ett par örhängen från Six, en shorta från peak och ett par militärgröna jeans från H&M. Perfekt! Men nu är jag fattiglapp. Men vad gör det. Rikskuponger kan jag leva på en månad, för mat är roligt att köpa och äta.

Nu ska jag läsa igenom dom sista sidorna i historian och sen se på Toy Story 3. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0