Idol 2010



HAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHA. Jag älskar den här killen... Särskillt höftrörelserna. En ny förebild för mig.

Idag har vi haft en så jäkla soft dag på skolan. Erik x2 kopplade in baslådor och en massa prylar till en dator så det vibrerade i hela skolan. Bokstavligt talat. Så vi satte dom i våra fönster ut mot baksidan där det finns volleybollplan osv. Vi hade volleybollmatch på lunchen och dunkade riverside och andra sköna låtar. AAaaaaAAAaaaSSS fränt! Det blev värsta stämningen i våran match, nv1a mot nv1b. Självfallet vann min klass! Inga problem alls.

Sen har vi även haft en två timmars genomgång om Antikens grekland och rom. Inte så tråkigt som det låter faktiskt. Efter den lektionen har vi fortsatt med vårat dunkande. Fick låna Konrads kickboard vilken var väldigt kuuuuuul!

Jag måste införskaffa lite grejer till mig själv som gymnasieelev:
-en kickboard
-en kopp som jag kan dricka kaffe ur.... Muuuummmmsss
-och inget mer.

Men kickboard alltså... Respekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0