hata inte busschaufförer!

Ikväll har jag besökt Ellen ute på Alnö. Vi snackade, kollade på film och pressade i oss kladdkaka och annat gosigt. Det var jättemysigt i alla fall. Och jag måste bara berätta att busschaufförerna på Duntur har varit mina änglar ikväll. För när jag klev på bussen här på skönsmon på väg till stan så sa chaffisen: Jag tror nog du tappade ett kort. Och ja, mycket riktigt, jag hade tappat både mitt KÖRKORT och BETALKORT. Så jag tackar typ tusen gånger och sätter mig sen på bussen. Och när jag väl sitter på Alnöbussen dör mitt telfonbatteri. Så jag kan inte höra av mig till Ellen...

Och jag vet inte heller vart jag ska kliva av så jag gissar på att en hållplats är den hållplats där jag ska av. Väntar 10 minuter... Ingen Ellen.... Men en buss kommer, och där sitter världens trevligaste busschaufför som håller mig sällskap närmaste kvarten. Sen blir han tvungen att åka iväg och vips. Där är Ellen!

Så taaaaaaaaaack ni chaffisar som räddade min kväll. Ni aeeeegeeeer!


Kommentarer
Postat av: Ellen

FÖRLÅT MOAAAAAAAA, jag får jättedåligt samvete... korkad som man är så väntar jag på att du ska svara på mitt sms fast att du sa att du inte hade nå batteri.. SMART TÄNKT (Y) men förlååååt <3

2010-09-26 @ 09:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0