Du måste va sjuk, sjuk, sjuk, sjuk!

Hejzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Jag har varit vädligt sjuk den här veckan. Feber, ont i halsen och allt det där. Men jag har varit lite för cool för att bry mig. Så nu sitter jag här. Efter en veckas med hostningar. Med världens hesaste röst. Det går inte att beskriva hur hes jag är.

Men kul är det. Sjönger lite extra högt och med lite extra höga toner. Bara för att. Borde nästan spela in och lägga upp så ni får ta del av min ljuva stämma. I will always love you är väl fin. Ok? Då säger vi så.

Denna dag ska utnyttjas för att bli frisk har jag bestämt. SKA BLI FRISK!!!!! OKEJ KROPPEN!??? BLI FRISK. Har bosatt mig i sängen med datorn, en tidning och lite karra. Känns som ett steg i rätt riktning.

Hur är det annars då readerz, fint väder ute? Måste nästan dra upp parsiennen. Klockan är ju trots allt halv 5.

Nej nu måste jag gå vidare i livet. Ska nog se en film eller göra något annat bra för världen! aY REVOYYYR!



hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0